Opinie klientów onaszym sklepie?Świetny sklep, polecam! :Dzobacz więcej
Pomoc

1. Instalacja konta Steam
- pobierz klienta Steam
- uruchom instalację Steam
- kliknij "Next"
- aby zainstalować Steam musisz zaakceptować umowę licencyjną
- wybierz prędkość swojego łącza internetowego, następnie kliknij "Next"
- wybierz preferowany język klienta Steam i kliknij "Next" - wybierz folder instalacyjny i kliknij "Next"
- poczekaj, aż Steam zakończy instalować wszystkie pliki
- poczekaj, aż Steam zakończy ściąganie i instalowanie aktualizacji
- instalacja klienta Steam właśnie dobiegła końca. Możesz teraz zalogować się na swoje konto lub utworzyć nowe.

2. Aktywacja klucza Steam
- uruchom aplikację Steam
- wybierz "Gry" -> "Aktywuj produkt na Steam"
- podążaj za instrukcjami kreatora aktywacji
- wpisz swój zakupiony klucz gry
- poczekaj, aż Steam zweryfikuje Twój klucz
- po udanej aktywacji wydrukuj koniecznie wygenerowany dokument zawierający dane konta i kilka innych, ważnych informacji (bardzo przydatne jeśli zapomnimy hasło do konta).

3. Jak złożyć zamówienie bez rejestracji?
Aby złożyć zamówienie bez rejestracji wystarczy kliknąć w ikonkę koszyka przy interesującym Cię produkcie na liście produktów lub Kup! na karcie produktu. Następnie w nowym okienku, które nam się pojawi należy wybrać opcję "Kup bez rejestracji". Po chwili zostaniesz przeniesiony do Twojego koszyka. Jeżeli zaznaczony towar jest prawidłowy kliknij na "Podsumowanie". Następnie podaj swój adres e-mail (ważne, aby podać prawidłowy e-mail, gdyż to właśnie na niego zostanie wysłany klucz!). Po wpisaniu adresu e-mail przejdź do następnego kroku klikając "Przejdź do płatności" – po chwili zostaniesz przekierowany do strony transakcyjnej DotPay (naszego operatora płatności). Wybierz interesujący Cię kanał płatności i ew. uzupełnij dodatkowe dane potrzebne do zrealizowania płatności, a następnie kliknij w "Dokonaj płatności". Zostaniesz przekierowany do strony logowania swojego banku - zaloguj się i zatwierdź przelew, którego dane zostały automatycznie wprowadzone przez system DotPay. Po zatwierdzeniu wpłaty otrzymasz potwierdzenie o przyjęciu płatności przez DotPay oraz zostanie wysłany do Ciebie e-mail z informacją o dokonanej transakcji i zakupionymi produktami.

4. Jak złożyć zamówienie z rejestracją konta?
Aby złożyć zamówienie jako użytkownik zarejestrowany kliknij na button "Rejestracja" znajdujący się po lewej stronie. Wypełnij prawidłowo wszystkie dane (pamiętaj, aby podać prawidłowy i działający adres e-mail na który zostanie wysłany klucz!). Po dokonanej rejestracji zostanie wysłany do Ciebie link aktywacyjny potwierdzający założenie konta – kliknij w niego, a następnie zaloguj się podając dane wprowadzone w formularzu rejestracji. Aby dokonać zakupu interesującego Cię produktu kliknij na ikonkę koszyka znajdującego się przy produkcie lub kliknij Kup! na karcie produktu. Po chwili zostaniesz przeniesiony do Twojego koszyka. Jeżeli zawartość koszyka się zgadza kliknij na "Podsumowanie". Następnie postępuj zgodnie ze wskazówkami dotyczącymi zakupu opisanymi w punkcie 4.

5. W jaki sposób mogę dokonać płatności?
Dokonać płatności możesz na dwa sposoby:
- DotPay (płatność online)
- Wirtualny portfel

Jeżeli wybrałeś formę płatności przez DotPay:
Wybierz interesujący Cię kanał płatności i ew. uzupełnij dodatkowe dane potrzebne do zrealizowania płatności, a następnie kliknij w "Dokonaj płatności". Zostaniesz przekierowany do strony logowania swojego banku - zaloguj się i zatwierdź przelew, którego dane zostały automatycznie wprowadzone przez system DotPay. Po zatwierdzeniu wpłaty otrzymasz potwierdzenie o przyjęciu płatności przez DotPay oraz zostanie wysłany do Ciebie e-mail z informacją o dokonanej transakcji i zakupionymi produktami.

Jeżeli wybrałeś formę płatności przez wirtualny portfel:
Aby zakupić produkt w sklepie przez wirtualny portfel należy najpierw go doładować – kliknij na czerwony przycisk "Doładuj go!" znajdujący się w boksie po lewej stronie. Do wyboru masz dwie możliwości doładowania – doładowanie przez system płatniczy DotPay, oraz doładowanie przez SMS. Środki w wirtualnym portfelu prezentowane są w postaci kredytów. 1 kredyt odpowiada równowartości jednej złotówki. Po prawidłowym doładowaniu portfela i odpowiedniej ilości kredytów możesz dokonać zakupu interesującego Cię produktu.

6. Kupiłem klucz, kiedy zostanie on wysłany?
Realizacja zamówienia następuje automatycznie po potwierdzeniu wpłaty przez DotPay, bądź system płatniczy SMS. Zazwyczaj trwa to kilka minut. Godziny księgowania wpłat w poszczególnych bankach możesz zobaczyć tutaj.

7. Chcę kupić konto przez platformę Allegro. Jak Was tam znajdę?
Aby dokonać zakupu klucza poprzez platformę sprzedaży Allegro zapraszamy na stronę - SteamKeys.pl na Allegro.

8. Mam problem z zakupionym kluczem – co zrobić?
Jeżeli masz problem z zakupionym kluczem skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się u góry strony, bądź bezpośrednio na sklep@steamkeys.pl. Prosimy o jak najdokładniejsze opisanie problemu, co pozwoli to nam na szybką interwencję.

9. Chcę otrzymać fakturę VAT - co muszę zrobić?
Wystawimy Ci fakturę bez problemu. Jesteśmy legalną firmą działającą na terytorium Polski. W tym celu zaznacz opcję "Faktura VAT" przy dokonywaniu płatności za produkt lub przy doładowaniu wirtualnego portfela za pomocą DotPay oraz wypełnij wymagane dane.

10. Czy zakupy u Was są bezpiecznie?
Tak. Zespół SteamKeys.pl każdego dnia dokłada wszelkich starań, aby klient dokonujący u nas zakupy miał gwarancję bezpieczeństwa dotyczącego zarówno jakości zakupionych kluczy, przechowywania powierzonych nam danych osobowych, płatności jak i jakości obsługi podczas zakupów.
Każdy zakupiony przez Ciebie klucz pochodzi z legalnej dystrybucji, jest fabrycznie nowy i nieużywany. Dokładamy wielu starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji technicznych przekazanych nam przez producentów.